U kunt ons ook vinden op Facebook. Klik hier.
VIERINGEN DIT WEEKEND
Zondag 28 juni is in de St. Oulphus om 10.00 uur een gemeenschapviering. Om 11.00 uur gaat kapelaan Jaider voor in de H. Agatha, de viering begint om 11.00 uur en we vormen in beide vieringen samen het koor. In de H. Agatha is ook elke zondag om 16.00 uur een Poolse Viering. U bent van harte welkom!
CONTACT MET ONZE PAROCHIE
Het secretariaat is elke dinsdag/woensdag en donderdagochtend direct bereikbaar: 0251-215094. Buiten deze uren en bij geen gehoor willen wij u vragen in te spreken. U wordt zo spoedig mogelijk teruggebeld. Ook kunt u een mail sturen naar: secretariaateloy@planet.nl
LAATSTE INFO
De ouderen en ziekendag was weer een prachtige dag! Op Facebook kunt u de foto’s vinden, Facebook kunt u openen via de knop links!
5 SEPTEMBER REGIO-UITJE. U kunt nog tot 1 juli inschrijven voor het bezoek aan het Heiligenbeeldenmuseum! Voor info zie rechtsbovenaan deze pagina onder PAROCHIEBLAD.
Maak mij tot instrument van uw vrede:
Laat mij liefde brengen waar haat is, eenheid waar mensen verdeeld zijn,
Laat mij hoop geven aan wie niet meer hoopt, geloof aan wie twijfelt;
Laat mij licht brengen waar het duister is
en vreugde waar mensen bedroefd zijn.
Moge het zo zijn
Laten we samen EEN zijn, en vooral nu met zorg voor hen die in oorlogsgebieden leven…..